Isnin, 12 Disember 2011

OMBAK RINDU

jeng2..finally cik nora dapt jagk Ber'ombak rindu setelah lama duk ber'ombak TESIS..ini sebagai hadiah untuk diri sendiri yang telah di sponsor oleh En.ChintaHaty...okyy..apa pandangan cik nora tentang cite ini..sagt2..berbaloi1 dapat tgok..xrugi melayang duit tiket..hehehe..akhirnya tercapai jgak niat aku nk tgok Ombak Rindu..mmg hampa bile bnyak part aku suka dalam novel tue xada dalam skrin..tpi berbaloi lah kot..sbb xkan nk muat smua part kan..kalah filem hindustan kalu g2..mmg dgr orng kata cite tue sedihh gler..aku mula2 masuk Cinema..xmungkin kott air mata nie mengalir..tpi bile masuk dalam n tgok cite tue..aduhh tiba2 je air mata aku menitis..bnyak part jgak air mata aku terkorban..EnChinta sebelah awl2 tue berapa kali leh mengeluh bosan..tpi tiba2 dia diam n aku pusing2 tgok duk lap air mata...hahahah terkesan jagk ekk sayangg..tpi ape2 pun terima kasih lah yee ChintaHaty..sbb sudi je mengikut permintaan sayngg mu niee..♥♥♥








LOVING IT ....^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan